اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

هیأتی‌های تهران برای بیماران مازندرانی ماسک فرستادند+فیلم

مداح هیأت موج الحسن (ع) گفت: این هیأت با جمع‌آوری، ۲۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی، ۳ هزار بسته بهداشتی تهیه و برای نیازمندان سوادکوه مازندران ارسال کرد.

هیأتی‌های تهران برای بیماران مازندرانی ماسک فرستادند+فیلم

علی اصغر ژولیده، مداح هیأت موج‌الحسن (ع) در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهارداشت: این هیأت گروه جهادی به نام کریم اهل بیت (ع) راه‌اندازی کرده است که بعد از شیوع ویروس کرونا و لغو جلسات مذهبی، حسینیه را در اختیار گرفته است.

وی افزود: این گروه با فراخوانی، ۲۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی را جمع‌آوری کرد و این مبالغ بسته‌های بهداشتی شامل ماسک استریل، دستکش، محلول ضدعفونی‌کننده و ... برای نیازمندان تهیه کرد.

ژولیده تصریح کرد: با کمک‌های مردمی، ۳ هزار بسته بهداشتی تهیه شد که با توجه به نیاز مردم در شهرستان سوادکوه مازندارن، این بسته‌ها به این منطقه ارسال شد.

این مداح اهل بیت (ع) گفت:  بعد از بیانات مقام معظم رهبری این هیأت برای کمک‌رسانی به مردم نیازمند در قالب طرح رزمایش مواسات در حال برنامه‌ریزی است.

گزارشی از فعالیت‌های این هیأت را اینجا ببینید:

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول